Friday, August 31, 2012

Продуктите , които съжалявам , че купих (Юни -Август 2012)

Здравейте !
Днес си подреждах шкафовете и останах учудена  колко неща съм купила , които не са оправдали очакванията ми. Голяма част от тези продукти са ползвани само по 3-4 пъти. Жалкото в случая е, че това са покупки през последните 3 месеца..., предишните отдавна съм ги хвърлила. По принцип си преподреждам козметиката на всеки 3-4 месеца, така и ми дойде идеята да си напиша отделна тема за това. Обещах си също, да  се ограничавам в  купуването на непроверени неща, само и само да ги пробвам.
А ето ги нещата , които само ми заемат място:

Започвам от ляво на дясно....
1/ Neutrogena Naturals измиващ гел без парабени ( $12).   Нищо особено... Ухае приятно , но само до там.. Не измива лицето напълно, когато го  мина с мицеларна вода , все още имам остатъци от грим. Този проблем го нямам с другите измиващи гелове. Друг минус е, че ми изсушава кожата и се получава онова неприятно "дърпане".
2/ Пудрата за обем на Шварцкопф - got 2b. ($5,99)  Няма нищо общо с рекламата... поне при мен. Косата ми изглежда неизмита, пудрата има ужасно скърцащ ефект... Ползвала съм я само 2 пъти.
3/ Burt's bees крем за чувствителна кожа с екстракт от памук ($15). Още като го пробвах този крем , ми избиха пъпки. Не чувствам кожата си хидратирана  изобщо.
4/ Calvin Klein Delicious Flavored Lip Gloss # 404 ($25). Това е най-несполучливата ми покупка. Не знам дори от къде да започна... Мирише на канела, миризмата е супер силна, дори кафе не мога да пия , нито вода... задушаващ аромат. Устните  са супер лепкави и изтръпнали (сигурно заради канелата...)
5/ Други два гланца на Виктория Сикрет , които също са похарчени на вятъра пари.. ($14).
Изключително сладки на вкус, все  едно съм си намазала устните с мед... , а също и толкоеа лепкави! И двата цвята стоят по един и същ начин на устните, без значение , че са различни нюанси.
6/ Спирала Мейбълийн The Classic Volum' Express Mascara ($7.99).  Мейбълийн не ми е никак любима марка, така и не знам защо купих тази спирала. Нито придава обем, нито се чисти лесно. Прекалено течна е (според мен), и след като се гримирам с тази спирала , изглежда че се гримирам за пръв път... успявам да омажа целия си клепач (не знам как става така). Този ефект постигам само с още една спирала и тоеа е :
7/ Rimel  (друга марка , която не харесвам) Volume Max ($9.99). Всичко написано по-горе се отнася и за тази спирала. Никога не съм ползвала по-лоши спирали...Пълно разочарование!
8/ Nexxus Headress  Volume Leave in Conditioner ($15). Ухае приятно, но само това. Косата ми се омазнява, оплита се и е лишена от всякакъв обем !
9/ Fat Hair "0" Calorie Root Lifter ( $9.99) . И аз не знам защо имах огромни очаквания за този спрей. Толкова го исках, а все не намирах време да отида да си го купя. Е, купих го ... и така си и остана.. с 4-5 ползвания. Оплита косата, мирише ужасно и корените не блестят с кой знае какъв обем.. Същия ефект се постига само с четка и сешоар.
10/ApHogee Keratin 2 Minute Reconstructor ($9,99). Това е един от най-прехвалените продукти , според мен. Няма разлика от обикновен балсам за коса ..., дори е по-зле! Има аромат на кокос.
11/ Loreal - Everstrong за обем ($6.99) . Има аромат на розмарин, но прекалено силен! Лично на мен ми мирише на тамян. Не се пени достатъчно, след употреба  косата е утежнена и не е еластична .., лишена е от всякакъв блясък!
Ето това бяха (никак не са малко) нещата които съм купила, за да събират прах ... Калкулирах колко пари са ми стрували тези ненужни шишенца .., е останах изненадана .. и то неприятно! Общата сума е : $131,94!!!
Тази тема ми беше наистина полезна , успях да си направя равносметка. Надявам се ,  че за тема №2  (Септември - Ноември)  ще имам доста по-малко несполучливи придобивки!

No comments:

Post a Comment