Saturday, August 18, 2012

Моите любими козметични продукти


Привет на всички!
Виждам, че голяма част от вас споделят за любимите си козметични продукти, та реших и аз да направя едно review на моите любими прoдукти. 
Страшно много неща съм си купувала , след като съм прочитала отзиви  в нечии блогове. И да ви призная, до сега не съм се разочаровала от нито една покупка. Дори бих казала, че тези покупки са най- сполучливите ми! 
Ето ги  и моите ТОП козметични продукти:

НОМЕР ЕДНО е измиващата пяна на LA ROCHE POSSAY EFFACLAR ( сама си я открих през  2008) . Това за мен е най - доброто нещо , което съм купувала! Подходяща е за чувствителна кожа склонна към омазняване и акне. Не спирам да го купувам този гел, понякога купувам по два, за да съм сигурна , че няма да свърши изненадващо. Не изсушава кожата, бих казала , че избистря тена до някаква степен, има много лек и  приятен аромат. След употреба кожата ми е тонизирана и глдка:), спрях да използвам тоник за лице, без който не можех преди!
Слеващи продукт , в който от скоро съм влюбена, но ще е за дълго, е  Мицеларната  вода на BIODERMA.  За тази вода научих от съфорумка в БГ МАМА ( November rain) , едва ли имам по - сполучлива покупка от тази!  Перфектен дегримьор, премахва  всякакъв грим; не остава мазни следи; не възпалява кожата- напротив,  успокоява я  ; дори ням нужда от измиване с вода. Не съм ползвала по- качествен продукт!


Не мога да не спомена и любимата си спирала Hypnose Drama на LANCOME. Вече писах за нея, така че няма да влизам в подробности, само искам да кажа , че тази спирала покрива всичките ми изисквания. Обожавам я!

В списъка ми намира място и едно много евтино, но за сметка на това много ефикасно кремче  Clarina на  Himalaya.  Това е продукта, който си купих с голямо недоверие, и дълго  си го държах в шкафа, и не мислех и да го използвам. Така се случи, че веднъж преди цикъл ми излязоха няколко пъпки, kоито останаха да ме разкрасяват " цяла вечност". Единственото което не ми харесва е, четози крем е силно ароматизиран . След като го ползвах за пръв път, останах впечатлена от резултата- на третия ден нямаше и следа от упоритите пъпки! С две ръце го препоръчвам, на тези които имат проблемна кожа, ако не ви допадне, поне няма да сте се охарчили:)

Толкова дълго стана, а съм споменала само три любими продукта. :)
WetnWild MegaSlucks lip gloss ( # 566)  ,  един от малкото глосове  , които харесвам. По принцип не съм фен на червила и  гланцове.. Не знам защо, но не се харесвам с червило , изглеждам стара някак си ..., а и 
ми пречи. Та въпросният  глос е много евтин , и марката никак не е от хубавите и известни, но това изобщо  не ми пооречи да му дам шанс. Цвета е много нежен и естествен;няма аромат , нито вкус; не лепне и не се разтича; не ми се налага да го коригирам винаги когато пия кафе , защото не се изтрива така лесно. 
Подледно ще спомена фон дьо тена на Neutrogena Skin Clearing mineral make up.  За него също писах, и пак ще спомена, че това далеч не е идеалният фон дьо тен...,  що се отнася до покривността, но пък винаги се снабдявам с него. Защо ми харесва? Подходящ е за ежедневен грим, стои много естествено и е антибактериален.


Ето това са козметичните продукти, които винаги имам в наличност. Разбира се, че има още много неща, които ужасно  харесвам и купувам многократно, но с тях съм склонна да направя компромис, в случай че попадна на по- подходящ продукт. Обичам да изпробвам нови неща, но няма да крия , че често пъти оставам разочарована , и пак се връщам към добре познатите и изпробвани продукти.

No comments:

Post a Comment