Saturday, September 1, 2012

Козметични придобивки през месец Август

Привет момичета! 
Днес съм решила да направя едно бързичко ревю на козметичните ми похождения през месец Август. Като , че ли повече дрехи съм купувала, отколкото козметика, но пък козметиката е по- приятната за обсъждане част. 
Та , ето с какво се сдобих през Август:


Neutrogena shine control powder
Една от най- последните ми придобивки, а вече съм тотално влюбена! Мисля , че като цяло е сравнително нов продукт на пазара. Още след първото ползване бях впечатлена. Няма брашнян ефект, лицето не стои като маска... и най - важното , след цял работен ден не лъсвам и не ми се налага да си поправям грима изобщо! Със сигурност ще си я купувам и за напред.

CHI Magnified Volume Shampoo
От две ползвания мога да кажа , че е страхотен. Наистина придава обем и ухае страхотно на пъпеш.

CHI Deep Brilliance Conditioner
Още нямам впечатления, но след първо ползване ми хареса. Прочетох  много добри отзиви за този балсам в интернет , така че имам наистина големи очаквания, а и продуктите на CHI не са ме разочаровали до сега.  Ухае много приятно, напомня ми на един от любимите ми парфюми - "Кашмир" на Дона Каран. :)

Четки за грим два броя - Ecotools ( angled eyeliner) и Real techniques ( shading brush). Тази на Екотулс повече ми харесва. Не са обаче нещо особено ,  просто още две попълнения в колекцията ми от четки. Разбира се, няма как да ги сравнявам с тези на MAC например, но и цента им не може да се сравнява:)

N Y X Glam Shadow Stick ( black)
Страхотен цвят; невероятен блясък; лесен  за нанасяне. Но! Не са трайни тези сенки , много се размазват и разтичат... Прекалено мазна консистенция! Не бих си купила друг нюанс, нищо че предлагат  неверояни цветове. 

N Y X Jumbo ( white)
Реших да купя, след като масово се изписа по бюти блоговете колко са хубави тези моливи. Е, не сбърках! Определено сенките са по- наситени и по издръжливи, когато са нанесени върху този молив. 

Essence eyeliner pen ( black) 
За пръв път купувам нещо на  тази марка, защото тук в щатско не се среща често. Затова пък, мисля че ще купувам доста неща за напред. Този молив ме спечели с издръжливостта си, за цял работен ден, не се наложи да го освежа. Много удобен за нанасяне! 

Ето това бяха моите козметични попадения за месец Август. Като цяло съм доволна, надявам се и за Септември да се отмета със също толкова хубави нещица!!!



1 comment:

  1. Обожавам продуктите на CHI :)
    http://thingamyjic.blogspot.com/

    ReplyDelete