Monday, August 27, 2012

SallyHansen - Dry Chapped Hand Creme


Днес реших , че кремът за ръце  който си купих преди месец, заслужава специално внимание. Кожата на ръцете ми беше загрубяла и доста изсушена, ноктите ми също не бяха в блестящият си вид. Пробвах какви ли не кремове за ръце, честно да ви кажа , всички кремове за ръце ми изглеждат еднакви. Купих си  SallyHansen - Dry Chapped Hand Creme , ето така , за да го пробвам. Въпреки по- високата му цена ($7,49) нямах големи очаквания. 
Първото впечатление беше ароматът на мандрини (поне на мен така ми ухае )  и shea butter..., честно казано не си паднах особено , обичам свежи аромати, а този е доста натрапчив. За сметка на аромата , който не ми допадна, кремът като цяло , се оказа невероятен. Много лек, не остава чувството на неизмити ръце( имам този проблем с почти всеки крем) , попива изключитрлно бързо и ефектът се забелязва само след няколко ползвания.
 Две седмици,след като се сдобих с този крем, имах " нови" ръце и нокти! 
Сега се радвам на нежна и хидратирана кожа, без стърчащи кожички и по- здрави нокти. 

No comments:

Post a Comment